Dopiero stawiasz swoje pierwsze kroki w biznesie mikrocementowej? Zastanawiasz się, w jaki sposób dotrzeć do klienta? To kwestia, z którą każdy kiedyś się mierzył. Prezentujemy kilka podpowiedzi, dzięki którym szybciej dotrzesz do klienta, który skorzysta z Twojej usługi!
Znalezienie klienta w dzisiejszych czasach to nie taka prosta sprawa, jak mogłoby się wydawać. A to wszystko dlatego, że powstaje coraz to więcej firm, które przebijają się ofertami między sobą. Co zrobić żeby przyciągnąć uwagę wśród tylu ofert? Przede wszystkim – Twoja oferta musi być dokładnie sprecyzowana. Już na samym początku określ, do jakiego klienta chcesz dotrzeć. Czy Twoim targetem są klienci indywidualni, którzy są w trakcie wykańczania domu? A może architekci, którzy poszukują firm do współpracy? Jasne określenie celu działania będzie ułatwieniem nie tylko dla klientów, którzy będą wiedzieli, co oferujesz, ale również dla Ciebie!
Kolejną kwestią są Social Media. Niewątpliwie żyjemy w świecie, w którym media społecznościowe dominują. Ciężko znaleźć osobę, która nie ma profilu na Facebooku. Podobnie jest w firmami. Strona firmowa to podstawa! Powinny się na niej znaleźć wszystkie niezbędne informacje, numery kontaktowe i zdjęcia wykonanych przez Ciebie prac. Dzięki temu klient będzie wiedział, że ma do czynienia z profesjonalistą!
Jeżeli już jesteśmy przy temacie Facebooka, grupy są teraz kluczowe w dotarciu do klienta. Pojawiają się na nich posty osób, które poszukują danej usługi. Jej wykonanie nie stanowi dla Ciebie problemu? Nie czekaj dłużej! Nawiąż bezpośredni kontakt z klientem, zachęć do odwiedzenia strony na Facebooku. Niektórzy zrezygnowali z reklam, czy ulotek na rzecz właśnie grup. Nie korzystałeś? Zachęcamy! 🙂
Masz już klientów, którzy byli zadowoleni z Twojej usługi? Zachęć ich do tego, by wystawili Ci opinię! Niech napisze w Google, czy na Facebooku, jak ocenia Twoją pracę. Nich doda kilka zdjęć od siebie. To na pewno przyciągnie więcej osób zainteresowanych, ponieważ większość osób poszukująca usług, mocno wspomaga się opiniami osób, które skorzystały z danej usługi.
Bądź słowny! To podstawa. Nie obiecuj nic, czego nie będziesz w stanie zrobić. Szczerość to jedna z najlepszych wizytówek dla firmy. Odbieraj telefony od klientów, bądź z nimi w kontakcie. Jeżeli wiesz, że coś się opóźni – daj znać. Niech wiedzą, że rozmawiają z profesjonalistą, którzy bierze na poważnie swoje zadania. Powyżej przedstawione przykłady to zaledwie kropla w morzu. Zachęcamy do śledzenia naszego bloga, na którym znajdziesz mnóstwo pomocnych wskazówek.
Z naszą pomocą wprowadzisz swoją firmę na wyżyny!